Ε Δημοτικό σχολείο Αραδίππου
Προφίλ Σχολείου
Ε Δημοτικό σχολείο Αραδίππου
Το σχολείο μας βρίσκεται σε αστική περιοχή που της λείπει το πράσινο αφού κυριαρχούν οι πολυκατοικίες. Αν και υπάρχει πράσινο στο σχολείο, βρίσκεται περιμετρικά ή και σε απομονωμένες περιοχές όπου συνήθως για σκοπούς ασφαλέστερης παιδονομίας τα παιδιά αποτρέπονται από το να τους επισκέπτονται. Στην κεντρική αυλή, με τα ήδη υφιστάμενα παγκάκια και τα υπέροχα ζωγραφισμένα επιδαπέδια παιχνίδια, δυστυχώς δεν υπάρχουν δέντρα ή χώροι σκίασης. Είμαστε σίγουροι πως αν πρασινίσει θα γίνει σημείο αναφοράς τόσο για τα παιδιά, όσο και για όλο το προσωπικό του σχολείου. Επίπρόσθετα, αν πρασινίσουμε το δεύτερο χώρο ανατολικά του σχολείου, τα παιδιά θα απολαμβάνουν το διάλειμμα τους με ασφάλεια, αφού δεν θα προεξέχουν οι επικίνδυνοι κομμένοι κορμοί. Λίγο πιο πέρα, ανατολικά προς την εκκλησία αν φυτευτεί συστάδα δέντρων τα παιδιά όχι μόνο θα απολαμβάνουν τη σκιά, αλλά θα γίνει πιο ιδιωτικός ο χώρος καθότι συνορεύει με τα εξωτερικά κάγκελα του σχολείου. Τέλος, στον χώρο μπροστά από το κλειστό θέατρο του σχολείου, το δέντρο που εισηγηθήκαμε θα κάνει αρκετή σκιά στα τραπεζοκαθίσματα που υπάρχουν ήδη εκεί. Στον ίδιο χώρο λίγο πιο κάτω προς το γήπεδο του μπάσκετ εισηγηθήκαμε τα δύο δέντρα που ξεράθηκαν να αντικατασταθούν. Όλοι οι χώροι, λοιπόν, θα χρησιμοποιούνται καθημερινά από τα παιδιά στο διάλειμμα αλλά και σε διάφορα άλλα μαθήματα του Αναλυτικού Προγράμματος.
Φορείς Συνεργασίας
Η επιλογή και ο ανασχεδιασμός των χώρων που θα "πρασινίσουμε" στο σχολείο μας έγινε διαθεματικά από τα παιδιά των μεγάλων τάξεων, στα μαθήματα των Φυσικών Επιστημώ, της Αγωγής Υγείας, της Τέχνης και του Σχεδιασμού και Τεχνολογίας.Κατά τον αγιασμό της νέας σχολικής χρονιάς μας τίμησαν με την παρουσία τους ο δήμαρχος Αραδίππου κ. Χριστόδουλος Πάρτος , οι σχολικοί έφοροι του σχολείου μας κ. Γιώργος Ματσάγκος, η κ. Μαρία Ξιούρουππα και ο κ. Κώστας Τζιούβας εκ μέρους του Συνδέσμου Γονέων. Η διευθύντρια μας άδραξε την ευκαιρία και τους ενημέρωσε ξανά για την πρόθεση μας να συμμετάσχουμε στο πρόγραμμα. Όλοι οι φορείς χαιρέτισαν την επιλογή των χώρων και μας διαβεβαίωσαν πως θα σταθούν δίπλα μας στην υλοποίηση του προγράμματος. Επιπρόσθετα, οργανώθηκε συνάντηση στο σχολείο με τον πρόεδρο της Περιβαλλοντικής Επιτροπής του Δήμου Αραδίππου κ. Γιώργο Σάββα, με τον κηπουρό σύζυγο της βοηθού διευθύντριας του σχολείου μας κ. Γιώργο Κωνσταντίνου και με τον γεωπόνο κ. Κυριάκο Φυσέντζου. Στη συνάντηση η συντονίστρια του προγράμματος κ. Μαρίνα Σάββα Καΐμακλιώτη τους ενημέρωσε για τις εισηγήσεις των παιδιών. Όλοι τους συμφώνησαν με την άποψη των παιδιών και εισηγήθηκαν να φυτευτούν ανθεκτικά δέντρα όπως μαστιχόδεντρα, τζακαράντες , άκαρπες μουριές και τα δέντρα tecoma stans. Η κ. Χριστιάνα Σταυρινίδου η δασκάλα τέχνης ανέλαβε με τους μαθητές της ΣΤ΄τάξης το πλάνο τοπιοτέχνησης. Φυσικά, οι φροντίστριες μας που είναι δίπλα μας από την πρώτη στιγμή που ενημερώθηκαν για την πρόθεση μας να συμμετέχουμε. Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί συνεργάτες του σχολείου δήλωσαν έτοιμοι να παραμένουν δίπλα μας και να μας βοηθήσουν στην μακροχρόνια απόδοση του έργου, πράγμα που μας χαροποίησε ιδιαίτερα καθότι η πρόνοια για συντήρηση του έργου αποτελεί βασική αρχή του προγράμματος. Ενεργό ρόλο θα παίξουν τα μέλη του Κ.Μ. Σ αλλά και τα μέλη της περιβαλλοντικής επιτροπής του σχολείου μας.
Λεπτομέρειες Επικοινωνίας
-
Σχολική Βαθμίδα Δημοτική Εκπαίδευση
-
Ηλ. Ταχυδρομείο dim-aradippou5-lar@schools.ac.cy
-
Ιστοσελίδα https://dim-aradippou5-lar.schools.ac.cy/
-
Τηλέφωνο 24824411
7
Εκπαιδευτικοί
334
Μαθητές
7
Φορείς Συνεργασίας
0
Φυτά φυτεύτηκαν